آموزش دیلیت اکانت تلگرام ، پاک کردن اینستاگرام
آموزش کسب و کار, کسب درآمد اینترنتی، استخدام، کنکور
آموزش کسب و کار, کسب درآمد,کسب درآمد اینترنتی , استخدام، کاریابی، کنکور و دانشگاه

آموزش دیلیت اکانت تلگرام ، پاک کردن اینستاگرام

دیلیت اکانت تلگرام ممکن است به دلایل زیادی انجام شود. شاید شما از این برنامه خسته شده باشید یا هر دلیل دیگری ممکن است منجر به پاک کردن تلگرام شود. اگر شما اکانت خود را دیلیت کنید، نام شما از تلگرام حذف خواهد شد و مثل اینکه هرگز تلگرام نداشته‌اید. تیم تحقیقاتی دکتر ویز در این مقاله، به بررسی نحوه دیلیت اکانت در برنامه تلگرام خواهد پرداخت. اگر شما نیز می‌خواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید، تا انتها همراه ما باشید.

نحوه غیرفعال کردن اکانت تلگرام

شاید برای شما جالب باشد که بدانید خود برنامه تلگرام می‌تواند اکانت شما را غیرفعال کنید. نکته جالب‌توجه درباره این برنامه، این است که اگر شما برای مدت‌زمان طولانی وارد آن نشده و فعالیتی نداشته باشید، تلگرام به‌صورت خودکار اکانت خود را پاک می‌کند. این یک ویژگی پیش‌فرض است که درصورتی‌که به مدت شش ماه وارد تلگرام نشوید، به‌صورت اتوماتیک حساب کاربری شما پاک خواهد شد. البته شما می‌توانید این زمان را تعیین کنید و در بخش تنظیمات، آن را به یک ماه، سه ماه یا یک سال تغییر دهید.

برای تغییر این زمان دیلیت اکانت تلگرام باید با گوشی اندرویدی یا آیفون خود وارد تنظیمات تلگرام شده و روی دکمه منو در بالا سمت چپ کلیک کنید. در این مرحله، وارد قسمت حریم خصوصی و امنیت (Security & Privacy) شده و تا انتهای صفحه اسکرول کنید تا به قسمت Delet my account برسید. در این مرحله، گزینه if away را انتخاب کرده و مدت‌زمان موردنظر خود را وارد کنید. برای مثال، شما می‌توانید تعیین کنید که بعد از یک ماه، سه ماه، شش ماه یا یک سال بعد از فعالیت نکردن، اکانت شما حذف شود.

توجه داشته باشید که هیچ راهی برای دیلیت اکانت تلگرام به‌صورت موقت وجود ندارد و تنها می‌توانید آن را برای همیشه حذف کنید. همچنین می‌توانید اکانت خود را غیرفعال نگه دارید تا اینکه کاملاً حذف شود. شما می‌توانید پاک کردن اکانت تلگرام خود را با استفاده از تلفن همراه یا دسکتاپ انجام دهید که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

مراحل دیلیت اکانت تلگرام با استفاده از سایت تلگرام

اگر قصد دارید حذف اکانت تلگرام خود را با استفاده سایت اصلی تلگرام انجام دهید، ادامه این مطلب را مطالعه فرمایید. شما برای این کار فرایند مستقیمی نخواهید یافت و باید مراحل متعددی را طی کنید. در اولین مرحله، سایت مخصوص تلگرام را باز کرده و در قسمت موردنظر، باید شماره‌ای که با آن در تلگرام ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید. شما باید شماره را در بخش Your Phone Number اضافه نمایید. توجه داشته باشید که نیازی به گذاشتن صفر در ابتدای شماره نیست و به‌جای آن، عبارت +98 را بنویسید.

برای اضافه کردن شماره به این صورت، باید مثل +989123456789 شماره خود را نوشته و سپس روی گزینه Next ضربه بزنید. در این مرحله، یک کد تأیید برای شما ارسال می‌شود که با استفاده از آن، می‌توانید هویت خود را تأیید کنید. این کد از طرف خود تلگرام ارسال می‌شود و بعد از ارسال نیز باید آن را به‌دقت و با رعایت حروف کوچک و بزرگ، در کادر موردنظر خود وارد نمایید. در بخش بعدی یک گزینه را مشاهده خواهید کرد که باید گزینه دیلیت اکانت (Delete account) را انتخاب نمایید.

ادامه روند دیلیت اکانت تلگرام

در این بخش، باید کادر آبی‌رنگی که مربوط به دیلیت اکانت تلگرام است را انتخاب نمایید. در این بخش، تلگرام از شما سؤال می‌پرسد که به چه دلیلی قصد دارید اکانت تلگرام خود را حذف کنید. البته لازم به ذکر است که پاسخ دادن به این مرحله کاملاً اختیاری بوده و می‌توانید آن را نادیده گرفته و به آن پاسخی ندهید. با انتخاب گزینه Delete my account، در این مرحله، اکانت شما با موفقیت حذف خواهد شد.

البته تلگرام یک‌بار دیگر هم از شما می‌پرسد که آیا مطمئن هستی که می‌خواهید اکانت تلگرام خود را حذف کنید، در صورت پاسخ مثبت، می‌توانید اکانت خود را برای همیشه حذف کنید. از این مرحله به بعد، نام شما از تلگرام حذف می‌شود و اگر قصد ورود مجدد به تلگرام را داشته باشید، باید از اول در آن ثبت‌نام کنید.

بعد از اینکه دیلیت اکانت تلگرام شما به اتمام رسید، پیغام‌های متفاوتی برای شما ارسال می‌شود که نشان‌دهنده این است که تلگرام از شما می‌خواهد که به این برنامه کاربردی، بازگردید. در این مرحله، اگر مجدداً وارد برنامه تلگرام شوید، با گزینه ثبت‌نام و تأیید شماره مواجه خواهید شد.

نکات مهم برای دیلیت اکانت تلگرام

نکته بسیار مهم برای دیلیت اکانت تلگرام، این است که شما حتماً باید به اکانت خود دسترسی داشته باشید تا بتوانید اکانت خود را حذف کنید. توجه داشته باشید که دیلیت اکانت تلگرام بدون دسترسی به حساب کاربری، به‌هیچ‌عنوان امکان‌پذیر نخواهد بود. همچنین بسیار ضروری است که شما حتماً باید شماره خود را بدون صفر وارد کنید. در این بخش، تیم تحقیقاتی دکتر ویز به شما پیشنهاد کرد که حتماً شماره خود را با پیش‌شماره +۹۸ وارد نمایید.

شاید برای شما سؤال پیش بیاید که دلیل اضافه کردن +۹۸ چیست؟ دلیل این موضوع، این است که برای وارد کردن شماره هر کشور، باید پیش‌شماره مربوط به همان کشور را وارد کنید. برای مثال، پیش‌شماره کشور ایران +۹۸ بوده و شما ملزم به وارد کردن آن، بدون صفر هستید. نکته دیگری که درباره دیلیت اکانت تلگرام باید بدانید، این است که اگر در بازه زمانی کوتاهی بیشتر از سه بار اکانت خود را حذف کرده باشید، به مدت سه هفته نمی‌توانید دوباره در تلگرام ثبت‌نام کرده و وارد آن شوید.

سخن نهایی

دیلیت اکانت تلگرام روند بسیار ساده‌ای دارد که هرکسی می‌تواند آن را انجام دهد. این اقدام، برای بسیاری از افراد کاربردی بوده و به دنبال راهی برای حذف اکانت تلگرام خود هستند. ا در این مقاله از دکتر ویز، درباره نحوه دیلیت اکانت تلگرام بحث کردیم و برای شما توضیح دادیم که برای این کار، باید چه مراحلی را طی کنید. با استفاده از توضیحات این مقاله، می‌توانید به‌راحتی اکانت خود را پاک کنید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 9 آذر 1402برچسب:,
ارسال توسط پول دوست